Skip to main content

Moje KB Banka přihlášení do internetového bankovnictví & Moje Komerční Banka

Aktualizováno - 14/01/2019, 14:35

Pokud jste klientem Komerční banky, s největší pravděpodobností využíváte internetové bankovnictví Moje KB Banka a přímé bankovnictví, respektive aplikaci přímého bankovnictví mojebanka od KB, kterou najdete na adrese www.mojebanka.cz. Jde o internetbanking, který oproti aplikaci Servis 24 od České spořitelny nebo Era účtu u Poštovní spořitelny využívá pro přihlášení k účtu bezpečnostní certifikáty, které je před přihlášením nutné nainstalovat, případně využít tzv. certifikát na "čipové kartě" pro zabezpečený login do nástroje pro správu vašeho běžného účtu. Podobný přístup mají v poslední době i jiné banky v Česku, jako například Česká spořitelna se svým Georgem. Dle mnoha ohlasů je nový internet banking dobře chráněn před internetovými hrozbami, umožňuje přístup více lidí k jednomu účtu a v přímém bankovnictví Moje KB Banka si rovněž můžete zřídit, měnit a spravovat své účty, finanční úvěry, pojištění či platební karty.


Aktuálně: podle nejnovějších dat více než třetina klientů Komerční banky využívá moderní aplikaci mobilního bankovnictví od KB, která využívá inovativních řešení a nových bezpečnostních prvků jako například "Trusteer" od IBM, rozpoznání a identifikace uživatele obličejem, tzv. Face ID či potvrzení transakce otiskem vašeho prstu, což si můžete nadefinovat ve vašem mobilním telefonu. S kompletním nastavením "security" a způsobů přihlašování do aplikace Moje Banka od KB vám pomůže sama mobilní aplikace. K podobným změnám došlo i u přihlášení do účtu ČSOB internetbanking a aplikace přímého bankovnictví.

Přihlašovací certifikáty pro nové vs stávající klienty

Komerční banka u svého internetového bankovnictví Mojebanka využívá tzv. bezpečnostní certifikáty, které musíte mít nainstalované na svém PC či mobilním telefonu pro správný přístup do aplikace přímého bankovnictví Moje KB banka a přihlášení do svého osobního či firemního (business) účtu. Pokud máte jakékoli problémy s přihlášením do aplikace Moje Banka od Komerční banky, přejděte na kontaktní stránku, kde najdete čísla na infolinku Komerční banky. Kromě výše uvedených kontaktů můžete využít také služby "zavolejte mi", kdy do uvedeného políčka zadáte své telefonní číslo a operátor či specialista na přímé bankovnictví Komerční banky vám zavolá zdarma zpět a pomůže vám s nastavením vaší služby a účtu vašeho internetového bankovnictví. Pokud máte problémy s bezpečnostními certifikáty pro přihlášení do Moje Komerční banka přes počítač nebo mobilní telefon, kontaktujte bezplatnou podporu a zákaznický servis KB, případně rovnou volejte na telefonní číslo: +420 955 551 552. Podrobný návod na to, jak vložit bezpečnostní certifikát od Komerční banky najdete na této stránce (PDF dokument).

Jsem nový klient nebo chci vyzvednout nový certifikát

  • Pro vyzvednutí budete potřebovat Smlouvu o vydání a používání osobního certifikátu
  • Připravte si SMS s jednorázovým heslem, které jsme vám zaslali na váš mobilní telefon
  • Pomocí průvodce vyzvednutím certifikátu můžete získat i certifikát na čipovou kartu

Mám certifikát a chci ho vložit do tohoto prohlížeče

  • Vložte váš certifikát, který máte uložen v souboru s příponou .p12 na disku PC nebo USB, do prohlížeče
  • Certifikát se obvykle jmenuje „Příjmení Jméno.p12“
  • Pokud chcete požádat o zkopírování certifikátu z jiného zařízení, klikněte zde
  • Mimochodem, bezpečnostní certifikáty se používají i při přihlášení do účtu ČSOB internetbanking

Moje mobilní banka od KB - Komerční banky

Spravujete rádi své peníze na běžném účtu u Komerční banky přes mobilní telefon? Nainstalujte si apllikaci "Mobilní banka" od Komerční banky, kterou najdete ke stažení zdarma ve Windows store a spravujte své peníze přes mobil nebo tablet. Přes tuto aplikaci budete mít neustálý přehled o finančních transakcích, převodech na účtech a dalších mobilních službách. Stáhněte si mobilní banku od Komerční banky v google play store - android, na stránkách itunes.apple.com pro iOS, případně v Microsoft Store. V aplikaci Moje KB banka pak budete mít celkový přehled o svých osobních financích či firemních příjmech a výdajích. Aplikace je jednoduchá na pochopení a intuitivní na ovládání prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu.

  1. Mobilní banka od KB funguje na operačních systémech Android, iOS i Windows
  2. Platební příkazy přes mobil je možné zadat i načtením QR kódu
  3. Aplikaci mojebanka (mobilní verze) můžete spárovat až na 4 mobilních zařízeních včetně tabletů
  4. Použitím mobilní aplikace získáte okamžitý přehled o transakcích a zůstatcích na účtu
Příspěvek, který nese název "Moje KB Banka přihlášení do internetového bankovnictví & Moje Komerční Banka" byl zřejmě naposledy aktualizován dne 30.05.2018 a je možné, že již není zcela aktuální a nemusí tedy nutně odrážet stávající situaci. Hledáte-li relevantní informace co nejaktuálnější k dnešnímu či zítřejšímu dni 28.07.2024, zeptejte se v diskusi na zkušenosti ostatních lidí a ověřte si tyto informace. Pokud máte pocit, že je příspěvek z poradny začínající větou - Pokud jste klientem Komerční banky, s největší pravděpodobností využíváte internetové bankovnictví Moje KB Banka a přímé bankovnictví, respektive aplikaci přímého bankovnictví mojebanka od KB, kterou najdete na adrese www.mojebanka.cz. Jde o internetbanking, který oproti aplikaci Servis 24 od České… - neúplný nebo nepřesný, případně v něm chybí některé relevantní informace, napište nám, rádi jej doplníme a upřesníme aby byl co nejaktuálnější ke dnešnímu dni 27.07.2024.

Komentáře: ptejte se & odpovídejte!

"Moje KB Banka přihlášení do internetového bankovnictví & Moje Komerční Banka"

Banky Internetové bankovnictví Komerční banka 4 years 6 months - dnes je 27.07.2024

Mohlo by Vás zajímat...