Skip to main content

Česká spořitelna George internetbanking - nové internetové bankovnictví george.csas.cz

Aktualizováno - 16/12/2018, 12:42

Česká spořitelna od příštího roku (2018/2019) ruší internetové bankovnictví Servis 24 Internetbanking a místo něj nastoupí nová aplikace elektronického bankovnictví George od České spořitelny, kterou najdete na adrese george.csas.cz, respektive na webové stránce bezpecnost.csas.cz, která slouží zároveň pro přihlášení do služby George Go a vstupu na osobní účet přes internetovou aplikaci přímého bankovnictví, která funguje jak na PC, tak na vašem mobilu. Mobilní aplikaci George Go si můžete stáhnout v obchodě Google Play a App Store od Apple. Změnou internetového bankovnictví se chce CSAS posunout "zase o krok vpřed" a vylepšit své služby tak, aby odpovídaly požadavkům moderních zákazníků a oslovily širší skupinu osob. Aplikace George Internetbanking by měla po přihlášení nabídnout vylepšené "chytré" vyhledávání související s vašimi stávajícími platbami, vyšší úroveň zabezpečení na základě unikátního klíče, automatické třídění plateb a mimojiné i pohodlnější přihlašování do vašeho osobního či firemního účtu. Využít budete moci také nonstop online poradce, který by měl lépe pochopit vaše využívání internetového bankovnictví a usnadnit vám jeho správu personalizovanou nabídkou služeb a nastavení, která budou šitá na míru vašim prioritám. 

Jak se přihlásit do George Internetbanking?

Pokud ještě stále používáte internetové bankovnictví Servis24 České spořitelny a chtěli byste si aplikaci George nebo vstup na účet George Go vyzkoušet zdarma, je k dispozici demoúčet, kde si můžete ověřit skutečnou kvalitu nastavení a služeb u tohoto nástroje. Pokud nechcete ztrácet čas, můžete se prozatím do aplikace George přihlásit stávajícím klientským číslem (uživatelským jménem) a heslem. V průběhu příštího roku, kdy se bude z internetbankingu Servis 24 do přímého bankovnictví George přecházet povinně, se změní způsob klientského přihlašování z klasického jména + hesla na tzv Bankovní IDentitu, což je nový způsob ověření vlastnictví účtu, který by měl být mnohem pohodlnější a bezpečnější proti zneužití útočníkem či phishingem. Pokud máte jakékoli problémy s přihlášením do nového internetového bankovnictví George, nebo do jiné aplikace České spořitelny, přečtěte si tento dokument, případně volejte zákaznický servis CSAS na telefonním čísle: 800 207 207 a chtějte radu od profesionála.

  1. Potřebujete pomoc se zřízením či nastavením služby George? 
  2. Volejte na linku: 956 777 438
  3. George csas přihlášení přes webové rozhranní bezpecnost.csas.cz

Recenze internetového bankovnictví George od České spořitelny

Pokud vás zajímá co nejobjektivnější recenze nově vzniklého internetového bankovnictví "george" od České spořitelny, doporučuji si tento druh účtu vyzkoušet formou demoverze, případně si svůj stávající běžný účet rovnou vyzkoušet v online prostředí George a udělat si obrázek sami. Pokud bych měl vypíchnout výhody a nevýhody a zhodnotit, zda by recenze vyzněla pozitivně či negativně, pak bych George internetbanking označil za spíše zdařilou volbu, která nicméně i měsíce po spuštění oplývá drobnými i zásadnějšími chybami, které však doufám budou pracovníky České spořitelny záhy opraveny a vylepšeny. Celé rozhranní a správa účtu přes George je intuitivní a víceméně snadná, přehledná kategorizace a úroveň zabezpečení jsou také na celkem vysoké úrovni. Horší je to s omezenými pravocemi disponenta účtu, chybějící službou "e-faktury" a dalšími podobnými detaily, které jsou však pro některé zákazníky zásadní. Internetové bankovnictví George od České spořitelny tedy hodnotím spíše kladně, ale naprosto chápu znechucení některých klientů banky a jejich tendenci po "zprzněné" verzi původního Servis 24 Internetbanking přejít k jinému bankovnímu ústavu.

Bankovní IDentita - nové zabezpeční aplikace od České spořitelny

Bankovní identita bude tvořena pouze uživatelským jménem, které si sami zvolíte, klientské číslo se již nebude používat a přihlašování do všech služeb České spořitelny a aplikací přímého bankovnictví tak bude mnohem jednodušší a transparentnější. Mnohem větší důraz tak bude kladen na telefonní číslo vašeho mobilního telefonu. Pomocí aplikace ve smartphone a vašeho telefonního čísla se bude vaše přihlašování do internetového bankovnictví George provádět mnohem snáze za pomoci právě zmíněné Bankovní IDentity. Pokud máte zájem o zřízení služby Bankovní IDentita, budete muset navštívit některou z poboček České spořitelny v místě vašeho bydliště a podepsat smlouvou o "bankovní identitě" přímo s bankéřem. Stávajícím klientům banky bude Bankovní IDentita zřízena zcela automaticky elektronickou formou během převodu a přechodu z aplikace Servis 24 na nové elektronické bankovnictví George.

Bankovní IDentita George umožňuje zvolit způsob zabezpečení pomocí mobilní aplikace George klíč, tradiční metodou heslo + SMS zpráva pro ověření, případně ověření hlasem při volání na kontaktní a zákaznické centrum a telefonní bankovnictví csas.

  • Nová IDentita České spořitelny by měla nabídnout bezpečnější přihlašování i správu účtu
  • George ve spojení s novým zabezpečení nabízí jednodušší práci s vaším osobním bankovnictvím
  • Nově místo klasického klientského čísla dostanete možnost nastavit si vlastní uživatelské jméno
  • Možnost využívat naprosto stejné přihlašovací údaje ke všem aplikacím České spořitelny vnímám jako plus!
Příspěvek, který nese název "Česká spořitelna George internetbanking - nové internetové bankovnictví george.csas.cz" byl zřejmě naposledy aktualizován dne 22.07.2018 a je možné, že již není zcela aktuální a nemusí tedy nutně odrážet stávající situaci. Hledáte-li relevantní informace co nejaktuálnější k dnešnímu či zítřejšímu dni 19.12.2018, zeptejte se v diskusi na zkušenosti ostatních lidí a ověřte si tyto informace. Pokud máte pocit, že je příspěvek z poradny začínající větou - Česká spořitelna od příštího roku (2018/2019) ruší internetové bankovnictví Servis 24 Internetbanking a místo něj nastoupí nová aplikace elektronického bankovnictví George od České spořitelny, kterou najdete na adrese george.csas.cz, respektive na webové stránce bezpecnost.csas.cz, která slouží… - neúplný nebo nepřesný, případně v něm chybí některé relevantní informace, napište nám, rádi jej doplníme a upřesníme aby byl co nejaktuálnější ke dnešnímu dni 18.12.2018.

Komentáře: ptejte se & odpovídejte!

"Česká spořitelna George internetbanking - nové internetové bankovnictví george.csas.cz"

Česká spořitelna Internetové bankovnictví Peníze 22 hours 52 minutes - dnes je 18.12.2018

Written by Jan Rejent (unregistered)
Tue, 10/16/2018 - 10:38

Zdravím. Zatím používám Servis 24 k plné spokojenosti.

Na zkoušku jsem se přihlásil do George sice bez problému, nalezl jsem tam též aktuální současný tok plateb.

Co jsem tam nenalezl je například možnost změny nastavení limitů plateb inkasa a pod. Nikde jsem nenalezl nějaký Help, který je obvyklý u většiny systémů. Rovněž marně pátrám po nějakém přehledném manuálu k použití. Rozhodně musím konstatovat, že tento nový systém je výrazně uživatelsky horší než Servis 24. Můžete mi prosím zaslat odkaz na nějaký podrobnější návod?

Moje adresa je :   rejent@seznam.cz

Written by Jan Rejent (unregistered)
Tue, 10/16/2018 - 10:38

Zdravím. Zatím používám Servis 24 k plné spokojenosti.

Na zkoušku jsem se přihlásil do George sice bez problému, nalezl jsem tam též aktuální současný tok plateb.

Co jsem tam nenalezl je například možnost změny nastavení limitů plateb inkasa a pod. Nikde jsem nenalezl nějaký Help, který je obvyklý u většiny systémů. Rovněž marně pátrám po nějakém přehledném manuálu k použití. Rozhodně musím konstatovat, že tento nový systém je výrazně uživatelsky horší než Servis 24. Můžete mi prosím zaslat odkaz na nějaký podrobnější návod?

Moje adresa je :   rejent@seznam.cz

Written by discoagent (unregistered)
Wed, 10/17/2018 - 16:43

Kdo tohle vymyslel?Neprehledne,pomale,nikde jsem nenasel zaslani o potvrzeni platby na mail... Dalsi z duvodu proc opustit CS!!!

Written by Václav Demek (unregistered)
Wed, 10/17/2018 - 18:52

Zadal jsem platbu na servis 24 a pokusil se přihlásit na george ,ale nešlo to a zároveň se mi ztratil servis 24.

Co s tím?

Written by discoagent (unregistered)
Fri, 11/09/2018 - 08:43

Vic nez minutu cekam na ověřovaci sms! A kdyz prijde, tak ma george ,,momentalni problémy "! Dekuji, ale tohle doopravdy nechci.

Written by Anonymous (not… (unregistered)
Fri, 11/09/2018 - 12:12

Dobrý den.Když jsem se konečně dostala do internetového účtu, a chtěla jsem zaplatit zakoupené zboží přes účet, tak zde je kolonka, která chce jméno obchodu, kam se  peníze převedou.Po vyplnění kolonky se to Georgovi nelíbilo a nepustil mě dál.Tudíž peníze neodešly na zadaný účet, já nemám zboží, které jsem si objednala přes internet a jsem s novou službou nespokojená!!!Takže za mě George NE!!

Bolardová L.

 

Written by Eda Mengr (unregistered)
Wed, 11/21/2018 - 08:50

Katastrofa, proti servis24 hezké obrázky a nějaké funkce co nepotřebuji. Peníze se vracejí, neplním termíny, narůstají mně penále a úroky z prodlení. Odcházím s celým účtem k ČSOB, čsob vyřeší bez problémů za mně. Peníze posílané na platby se mně u ČS odčítají, ale stále přichází upomínky na nezaplacené účty, nevím co je zaplaceno a co ne, jsou rušeny moje internetové nákupy z důvodu opožděné (žádné) platby. RYCHLE PRYČ, spořitelna má stále problémy s fishinkovými útoky, peníze z ní nedostanu.

P R Y Č, P R Y Č,  P R Y Č

Written by Eda Mengr (unregistered)
Wed, 11/21/2018 - 08:51

Katastrofa, proti servis24 hezké obrázky a nějaké funkce co nepotřebuji. Peníze se vracejí, neplním termíny, narůstají mně penále a úroky z prodlení. Odcházím s celým účtem k ČSOB, čsob vyřeší bez problémů za mně. Peníze posílané na platby se mně u ČS odčítají, ale stále přichází upomínky na nezaplacené účty, nevím co je zaplaceno a co ne, jsou rušeny moje internetové nákupy z důvodu opožděné (žádné) platby. RYCHLE PRYČ, spořitelna má stále problémy s fishinkovými útoky, peníze z ní nedostanu.

P R Y Č, P R Y Č,  P R Y Č

Written by Dana (unregistered)
Tue, 12/04/2018 - 22:07

George ,cizí nazev v České spořitelně,trochu dost ostudné.Proč vypisovat při platbách adresu příjemce zdlouhavé a otravné.Malá chybička a klient se nedostane dál.George je nekopromisní.A  proto změním banku.

Written by Martin (unregistered)
Mon, 12/10/2018 - 11:35

Zdravím všechny recenzenty. Dovolím si přidat svůj vlastní názor. Přihlášení do aplikace George je po pár zkušenostech celkem bez problémů, ale co mi dělá problémy je jeho pravidelné používání. Nejstem tak starý, abych se nedokázal přizpůsobit novým věcem, ale nástěnka v aplikaci GEORGE, upomínky, upozornění, podrobné informace o účtu a jeho pohybech je pro mne ještě stále nepřehledné. UI a UX designeři jsou pravděpodobně stejně staří jako samotná Česká spořitelna, která mohla přechodem na nové internetové bankovnictví dosáhnout i na "modernější" a informované klienty, ale obávám se, že jde přinejmenším o stagnaci, ne-li o krok VZAD.

Pro mne tedy nepříliš povedená inovace internetového bankovnictví Servis 24!

Written by Alena (unregistered)
Thu, 12/13/2018 - 22:12

Nemohu se dostat na můj účet, něco strašného. Takovou krávovinu by měl někdo odskákat. Servis 24 byl rychlý, přehledný

a hlavně, dostala jsem se na svůj účet bez problémů. Teď abych se naučila modlit, abych se vůbec dostala k účtu. Budu uvažovat o

změně peněžního ústavu, protože bych se asi zanedlouho dostala do ústavu nervového onemocnění.

Written by František O. (unregistered)
Mon, 12/17/2018 - 18:29

Dobrý den, George od Č.S  katastrofa nejde v něm navýšit nebo jinak upravit limit plateb z banky do banky. Limit je 20000,- Kč.  Nižší limit se také nedá dát. Nepovedený program. Servis 24 byl daleko lepší a uvažuji že od Č.S, odejdu. Pokud chcete zaplatit víc jak 200000,- musíte na vícekrát, a to stojí peníze za platbu. Mě 7,- Kč za příkaz. Prostě zlodějna od Č.S. NEDOPORUČUJI A ODEJÍT JINAM.

Written by František O. (unregistered)
Mon, 12/17/2018 - 18:29

Dobrý den, George od Č.S  katastrofa nejde v něm navýšit nebo jinak upravit limit plateb z banky do banky. Limit je 20000,- Kč.  Nižší limit se také nedá dát. Nepovedený program. Servis 24 byl daleko lepší a uvažuji že od Č.S, odejdu. Pokud chcete zaplatit víc jak 200000,- musíte na vícekrát, a to stojí peníze za platbu. Mě 7,- Kč za příkaz. Prostě zlodějna od Č.S. NEDOPORUČUJI A ODEJÍT JINAM.

Written by František O. (unregistered)
Mon, 12/17/2018 - 18:29

Dobrý den, George od Č.S  katastrofa nejde v něm navýšit nebo jinak upravit limit plateb z banky do banky. Limit je 20000,- Kč.  Nižší limit se také nedá dát. Nepovedený program. Servis 24 byl daleko lepší a uvažuji že od Č.S, odejdu. Pokud chcete zaplatit víc jak 200000,- musíte na vícekrát, a to stojí peníze za platbu. Mě 7,- Kč za příkaz. Prostě zlodějna od Č.S. NEDOPORUČUJI A ODEJÍT JINAM.

 

Potvrďte, souhlas s ochranou osobních údajů

Mohlo by Vás zajímat...