Skip to main content

George od České spořitelny - nové internetové bankovnictví george.csas.cz

Aktualizováno - 23/07/2018, 21:04

Česká spořitelna od příštího roku (2018/2019) ruší internetové bankovnictví Servis 24 Internetbanking a místo něj nastoupí nová aplikace elektronického bankovnictví George od České spořitelny, kterou najdete na adrese george.csas.cz, respektive na webové stránce bezpecnost.csas.cz, která slouží zároveň pro přihlášení do služby George Go a vstupu na osobní účet přes internetovou aplikaci přímého bankovnictví, která funguje jak na PC, tak na vašem mobilu. Mobilní aplikaci George Go si můžete stáhnout v obchodě Google Play a App Store od Apple. Změnou internetového bankovnictví se chce CSAS posunout "zase o krok vpřed" a vylepšit své služby tak, aby odpovídaly požadavkům moderních zákazníků a oslovily širší skupinu osob. Aplikace George Internetbanking by měla po přihlášení nabídnout vylepšené "chytré" vyhledávání související s vašimi stávajícími platbami, vyšší úroveň zabezpečení na základě unikátního klíče, automatické třídění plateb a mimojiné i pohodlnější přihlašování do vašeho osobního či firemního účtu. Využít budete moci také nonstop online poradce, který by měl lépe pochopit vaše využívání internetového bankovnictví a usnadnit vám jeho správu personalizovanou nabídkou služeb a nastavení, která budou šitá na míru vašim prioritám. 

Jak se přihlásit do George Internetbanking?

Pokud ještě stále používáte internetové bankovnictví Servis24 České spořitelny a chtěli byste si aplikaci George nebo George Go vyzkoušet zdarma, je k dispozici demoúčet, kde si můžete ověřit skutečnou kvalitu nastavení a služeb u tohoto nástroje. Pokud nechcete ztrácet čas, můžete se prozatím do aplikace George přihlásit stávajícím klientským číslem (uživatelským jménem) a heslem. V průběhu příštího roku, kdy se bude z internetbankingu Servis 24 do přímého bankovnictví George přecházet povinně, se změní způsob klientského přihlašování z klasického jména + hesla na tzv Bankovní IDentitu, což je nový způsob ověření vlastnictví účtu, který by měl být mnohem pohodlnější a bezpečnější proti zneužití útočníkem či phishingem. Pokud máte jakékoli problémy s přihlášením do nového internetového bankovnictví George, nebo do jiné aplikace České spořitelny, přečtěte si tento dokument, případně volejte zákaznický servis CSAS na telefonním čísle: 800 207 207 a chtějte radu od profesionála.

  1. Potřebujete pomoc se zřízením či nastavením služby George? 
  2. Volejte na linku: 956 777 438

Bankovní IDentita - nové zabezpeční aplikace od České spořitelny

Bankovní identita bude tvořena pouze uživatelským jménem, které si sami zvolíte, klientské číslo se již nebude používat a přihlašování do všech služeb České spořitelny a aplikací přímého bankovnictví tak bude mnohem jednodušší a transparentnější. Mnohem větší důraz tak bude kladen na telefonní číslo vašeho mobilního telefonu. Pomocí aplikace ve smartphone a vašeho telefonního čísla se bude vaše přihlašování do internetového bankovnictví George provádět mnohem snáze za pomoci právě zmíněné Bankovní IDentity. Pokud máte zájem o zřízení služby Bankovní IDentita, budete muset navštívit některou z poboček České spořitelny v místě vašeho bydliště a podepsat smlouvou o "bankovní identitě" přímo s bankéřem. Stávajícím klientům banky bude Bankovní IDentita zřízena zcela automaticky elektronickou formou během převodu a přechodu z aplikace Servis 24 na nové elektronické bankovnictví George.

Bankovní IDentita George umožňuje zvolit způsob zabezpečení pomocí mobilní aplikace George klíč, tradiční metodou heslo + SMS zpráva pro ověření, případně ověření hlasem při volání na kontaktní a zákaznické centrum a telefonní bankovnictví csas.

  • Nová IDentita České spořitelny by měla nabídnout bezpečnější přihlašování i správu účtu
  • George ve spojení s novým zabezpečení nabízí jednodušší práci s vaším osobním bankovnictvím
  • Nově místo klasického klientského čísla dostanete možnost nastavit si vlastní uživatelské jméno
  • Možnost využívat naprosto stejné přihlašovací údaje ke všem aplikacím České spořitelny vnímám jako plus!
Příspěvek, který nese název "George od České spořitelny - nové internetové bankovnictví george.csas.cz" byl zřejmě naposledy aktualizován dne 22.07.2018 a je možné, že již není zcela aktuální a nemusí tedy nutně odrážet stávající situaci. Hledáte-li relevantní informace co nejaktuálnější k dnešnímu či zítřejšímu dni 22.10.2018, zeptejte se v diskusi na zkušenosti ostatních lidí a ověřte si tyto informace. Pokud máte pocit, že je příspěvek z poradny začínající větou - Česká spořitelna od příštího roku (2018/2019) ruší internetové bankovnictví Servis 24 Internetbanking a místo něj nastoupí nová aplikace elektronického bankovnictví George od České spořitelny, kterou najdete na adrese george.csas.cz, respektive na webové stránce bezpecnost.csas.cz, která slouží… - neúplný nebo nepřesný, případně v něm chybí některé relevantní informace, napište nám, rádi jej doplníme a upřesníme aby byl co nejaktuálnější ke dnešnímu dni 21.10.2018.

Komentáře: ptejte se & odpovídejte!

"George od České spořitelny - nové internetové bankovnictví george.csas.cz"

Česká spořitelna Internetové bankovnictví Peníze 3 days 11 hours - dnes je 21.10.2018

Written by Jan Rejent (unregistered)
Tue, 10/16/2018 - 10:38

Zdravím. Zatím používám Servis 24 k plné spokojenosti.

Na zkoušku jsem se přihlásil do George sice bez problému, nalezl jsem tam též aktuální současný tok plateb.

Co jsem tam nenalezl je například možnost změny nastavení limitů plateb inkasa a pod. Nikde jsem nenalezl nějaký Help, který je obvyklý u většiny systémů. Rovněž marně pátrám po nějakém přehledném manuálu k použití. Rozhodně musím konstatovat, že tento nový systém je výrazně uživatelsky horší než Servis 24. Můžete mi prosím zaslat odkaz na nějaký podrobnější návod?

Moje adresa je :   rejent@seznam.cz

Written by Jan Rejent (unregistered)
Tue, 10/16/2018 - 10:38

Zdravím. Zatím používám Servis 24 k plné spokojenosti.

Na zkoušku jsem se přihlásil do George sice bez problému, nalezl jsem tam též aktuální současný tok plateb.

Co jsem tam nenalezl je například možnost změny nastavení limitů plateb inkasa a pod. Nikde jsem nenalezl nějaký Help, který je obvyklý u většiny systémů. Rovněž marně pátrám po nějakém přehledném manuálu k použití. Rozhodně musím konstatovat, že tento nový systém je výrazně uživatelsky horší než Servis 24. Můžete mi prosím zaslat odkaz na nějaký podrobnější návod?

Moje adresa je :   rejent@seznam.cz

Written by discoagent (unregistered)
Wed, 10/17/2018 - 16:43

Kdo tohle vymyslel?Neprehledne,pomale,nikde jsem nenasel zaslani o potvrzeni platby na mail... Dalsi z duvodu proc opustit CS!!!

Written by Václav Demek (unregistered)
Wed, 10/17/2018 - 18:52

Zadal jsem platbu na servis 24 a pokusil se přihlásit na george ,ale nešlo to a zároveň se mi ztratil servis 24.

Co s tím?

Potvrďte, souhlas s ochranou osobních údajů

Mohlo by Vás zajímat...