
Česká spořitelna Servis 24 - jak se přihlásit k internetovému bankovnictví?
Aktualizováno - 20/07/2018, 12:15
Vzhledem k velkému množství dotazů, které se přímo týkají problémů s přihlášením do internetového bankovnictví Servis 24 od České spořitelny jsem se rozhodl zde sepsat relativně stručný a výstižný návod k bezpečnému přihlašování do internetového bankovnictví www.servis24.cz a vstupu na účet, který máte u CSAS založený a máte u něj aktivované přímé bankovnictví, tedy aplikaci, respektive službu, která vám umožňuje ovládat svůj běžný "osobní" či "firemní" účet z pohodlí domova, ale také z vašeho mobilu, pokud používáte nejnovější nástroj "George" od České spořitelny na svém mobilním telefonu.
Jak se bezpečně přihlásit a vstoupit na účet Servis24?
Při používání internetu a obvzláště pak při využívání služeb přímého bankovnictví je důležité dodržovat alespoň "minimální" zásady bezpečnosti mezi které patří níže uvedené. Před vstupem na účet servis24.cz od Česé spořitelny si ověřte, zda adresa v "adresním řádku" prohlížeče je ve tvaru, který uvádím výše a je označena jako "zabezpečená", což obvykle označuje zelený proužek s certifikátem, který byl vydán pro konkrétní společnost, v tomto případě pro Českou spořitelnu CSAS a. s. Pokud ano, zadejte vaše přihlašovací údaje pro přihlášení k Servis 24 internetbankingu, a sice uživatelské jméno a přihlašovací heslo. Alespoň heslo doporučuji zadávat pomocí integrované klávesnice, která minimalizuje riziko, že budou vaše údery na klávesnici zaznamenávány. Ideální je také, když na účet České spořitelny a vstup na Servis 24 provádíte z vašeho osobního počítače. Důrazně nedoporučuji k tomut účelu využívat internetové kavárny či pochybné počítače, mobily, tablety a notebooky, které používá větší množství živatelů. Tím zásadně narůstá riziko, že vaše přihlašovací údaje budou zneužity.
Jak kontaktovat zákaznický servis v případě problémů?
Jste klientem banky a máte určité nároky. Pokud se u vás vyskytnou jakékoli problémy se službou přímého bankovnictví Servis 24 včetně technických problémů se vstupem na účet, neváhejte využít zákaznického centra České spořitelny a kontaktovat technickou podporu, která vám pomůže vyřešit vaše problémy s přihlášením, ale i jiné komplikace provázející využívání služeb přímého bankovnictví. Nejste sami, prakticky každý počítač je unikátní a problémům se nelze na 100% vyhnout.
- Transakční linka: 956 777 956
- Technická podpora: 956 777 744
- O₂: 726 111 144
- T-Mobile: 605 661 144
- Vodafone: 776 991 144
- Volejte servis24 ze zahraničí: +420 956 777 956
- E-mail: servis24@csas.cz
Komentáře: ptejte se & odpovídejte!
"Česká spořitelna Servis 24 - jak se přihlásit k internetovému bankovnictví?"
Česká spořitelna Internetové bankovnictví 6 years 8 months - dnes je 23.03.2025